2015. május 22., péntek

AVON Mineral Crush Rose Quartz Swatch

Sokunk örömére az AVON Mineral Crush néven újra elérhetővé tette az eddig Stardust néven megismert csillámos homoklakkjait. (láttam összehasonlításokat és tényleg egyeznek a színek :))




A mostani katalógusban két lakk vásárlása esetén 800 ft darabja :)

Az elérhető színek csodásak és a mai manihoz a rég kiszemelt rózsaszínes Rose Quartz-ot használtam.

A lakkot két rétegben kentem fel, és se fedő- se alaplakkot nem kentem fel. Sajnos már másnapra lepattogott pár helyen, de reménykedem benne, hogy az alaplakk javít ezen a helyzeten.

Az ecset nagyon jó, kellően széles és a körömágynál is könnyű vele dolgozni. 
A lakk állaga is jó és nagyon gyorsan szárad.
A színe és a csillámok pedig engem mindenképpen megvettek :)

A manihoz még az Essence Party Never Ends glitteres topperét használtam és a Moyou Doodles 07-es lemezről nyomdáztam a Moyra Metal ezüst lakkjával.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.