2015. május 12., kedd

Lora's nail stamping challenge Round 3 *animal/nature themed*



A mai kihíváshoz nem nagyon tudtam mit is készítsek, de szerencsére ma sikerült vennem két lakkot ami ötletet adott a természet és állatok témájú nyomdás kihíváshoz. :)


Először is az Eveline lakkját használtam az alapozáshoz, amire két réteg Catrice Your Fresh Apri-Coat került. A Catrice lakk száradási sebessége hihetetlenül gyors, mire végeztem már kezdhettem is a második kört. Szerintem kicsit trükközni kell a festésnél, mert könnyen lehet vele csíkozni, de ez a csodás kicsit csillogós barack szín megéri. A finish-e amúgy matt (de a manimnál ez nem látszik a fedőlakkozás miatt.) A catrice pultoknál 880 forintért kapható, sok más csodás nude színnel együtt.



A mutató és középső ujjamra a szintén új szerzeményű Essence nude dots truth or dare? topperét kentem egy (!) rétegben. Nagyon meglepődtem, mert már egy rétegben is rengeteg glitter került a körmömre, az essence-nek ez a topper nagyon sikerült. A száradási ideje is remek, szóval nálam ez most nagyon nyerő. Az essence standoknál kapható 750 forintért.


Végezetül a gyűrűs ujjamra nyomdáztam a moyou doodles 07-es lemezéről a fehér essence stampy lakkal. Elég nehezen sikerült valami állat/természet témát találnom, mert virágos lemezem nincs és állatosból is csak tengeri állataim vannak, amik a mai színhez nem passzoltak.
Aztán szerencsére ez a cuki kis kagyló kisegített a bajban :) 
A manit egy réteg sally hansen big shiny top coat-tal fejeztem be.






Remélem nektek is tetszik :)






4 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.