2015. május 24., vasárnap

NOTD featuring ANNY 5th avenue and China Glaze De-Light

A mai gyors lakkozásomhoz a tegnapi remek talin szerzett két új lakkomat használtam az ANNY 5th avenue és a China Glaze De-light árnyalatokat.

Ez az első Anny lakk, amit próbáltam és nagyon meg vagyok vele elégedve. Az állaga nagyon jó, könnyen lehet vele dolgozni. Az ecset kialakítása is szuper, így a körömágynál is könnyen lehet festeni vele.
Gyorsan száradt és két rétegben csodás lett a színe, szóval 10-ből 10 pontot adnék a lakkra.
Az üvegéről nem is beszélve... olyan szépséges...






A China Glaze glitteres lakjából egy réteget használtam, a nyomdázáshoz pedig a Moyra Metal arany árnyalatát és a Moyou Holy Shapes lemezét használtam.

A fedőlakk egy réteg Sally Hansen Big Shiny top coat.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.