2015. május 29., péntek

NOTD Rimmel Roll in the grass

Ma nekiálltam tanulni az egyik vizsgámra és mi is enyhíthette jobban a borzalmas szenvedésemet mint egy kis lakkozás?! :D

Sikeresen elmaszáltam és elrontottam három előző manit, szóval ez a negyedik nagyon gyors, egyszerű és nem túl kreatív lett... de legalább túlélte :D




Nem nagyon vettem eddig Rimmel lakkokat mert nem csábítottak a színek, de ez a mostani Rita Ora kollekció a cuki kis virágokkal és a csodás színekkel egyszerűen ellenállhatatlan...

Alapnak a Rdel Young Power Hardener körömerősítőjét kentem, mert olvastam róla pár nagyon jó véleményt és emellett az Eveline erősítőjét elég sokan szidták már és én nagyon nem akarok lemezes és gyengusz körmöket (ha már nagy nehezen megnőttek és nem is rágom őket) így úgy döntöttem most váltok :D.

A Rimmel lakkjaival nagyon elégedett vagyok. Az ecsetük remek, nagyon könnyű vele szépen dolgozni. A lakk állaga jó és majdnem egy rétegben is tökéletes volt a fedése, de megszokásból kentem még egy réteget.

A virágokat egy kis pontozóval készítettem, először a "szirmokat" és utána raktam egy pöttyöt a közepükre a Rimmel Neon Fest lakkal.


A fedőlakk a szokásos egy réteg Sally Hansen Big Shiny Top Coat.




Nektek hogy tetszenek ezek a Rimmel lakkok? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.