2015. május 18., hétfő

NOTD sailor design

A mai lakkozásom szerencsére pont úgy sikerült, ahogy terveztem, szóval nekem nagyon tetszik, remélem nektek is. :)



A mai lakkozáshoz a Barry M Textured Majesty lakkját, a Barry M Gelly Blackberry árnyalatát, a Rimmel Queen of Tarts-ot és a Moyou Holy Shapes 02-es lemezét használtam.

Alapozásnak egy réteg Eveline-t használtam és a színes lakkokból két réteg került a körmeimre.
A nyomdázáshoz és a virágok alapjának megrajzolásához a fehér Essence Stampy lakkot használtam.

A rózsákhoz még a Barry M Waikiki, Copa Cabana és a Models Own Toxic lakkokat kentem fel az ebay-es vékony ecsetemmel, amiről már írtam itt.

Nektek hogy tetszik?

A lakkok listája az alábbi
Barry M Gelly Blackberry - nailland
Barry M Matte Waikiki, Copa Cabana -sajnos már nincs a nailland-nél, de barry m honlapjáról még rendelhető
Barry M Majesty - a helyzet hasonló, mint az előző két lakk esetében
Models Own Toxic Apple - az asos és a models own oldalán még elérhető
Moyou Holy Shapes - nailland
Ecset ebay









2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Tetszenek a színek, a csíkokért külön gratula :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! A csíkok a moyou holy shapes 02 érdemei :D én csak a virágokat pingáltam :))

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.