2015. május 10., vasárnap

NOTD Barry M Waterfall mani

A mai manihoz csodás Barry M lakkokat használtam és egy sokat látott, de még sosem próbált waterfall designt próbáltam ki.


Az alaplakk a Gelly kiadás Rose Hip árnyalata két rétegben. A csíkokat egy sima díszítő ecsettel és a Barry M Matte Miami, Barry M Gelly Satsuma, Mango és a sima Nail Paint kiadás Grey árnyalatával festettem.



Sajnos a körömágyam fele kicsit kimaradt a festés és kilátszik az alaplakk, következőre majd erre mindenképpen kell figyelnem.

Vicces, de a bal kezem most jobban sikerült, meg is osztom :D


Úgy gondoltam az egészet feldobom egy kis holoval, szóval fedőlakknak a Dance Legend Top Prismatic-ot kentem.


Ti már próbáltátok ezt a technikát? :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.