2015. május 5., kedd

Lora's nail stamping challenge Round 2 *Laces themed*

Lora remek nyomdázós kihívásának második köre rávett egy kis bejegyzés írásra.



A kihívás második körének témája a csipke volt és már elsőre tudtam, hogy ha csipke akkor piros vagy bordó alapért kiált a mani.





Szerencsére a körmeim most viszonylag erősek és hosszúak, viszont a körömágyamon sajnos nem akar semmi sem segíteni... A Burt's bees cuticle balm nekem nem vált be, a saját házi kutyulmányom meg annyira olajos, hogy csak este merem használni, de sajnos így meg sokszor elfelejtem :)

Jöjjön tehát a LACES témájú mani.





A lakkozást a Rimmel Nail Nurse alappal kezdtem, mert a tavaszi nagytakarítás miatt most eléggé elvékonyodtak a körmeim és a nail nurse-nél jobb erősítőt még nem találtam.


Az alaplakk az új (Anyu fiókjából túrtam elő :)) Catrice Caught Me On The Red Carpet, amire a középső és gyűrűsujjamon két réteg Dance Legend Anna Gorelova 06-os Firebird került.
A Firebird egy csodás pelyhes, aranycsillámos lakk, ami istenien feldobja a sima lakkozást is. (akciós a Hypnotic Polishon, én is onnan szereztem :))

A csipke témához pedig a Moyou Bridal 07-es lemezének egyik mintáját nyomdáztam fel a mutató és kisujjamra Moyra metal effect 305-ös arany lakkal és a csodás hiperszuper új ebay-es nyomdapárnámmal. (http://www.ebay.com/itm/361132454481?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITz)



Végezetül a fedőlakk egy réteg Sally Hansen Big Shiny top coat (nekem még mindig ez a kedvencem :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.